underbara dagar börjar komma på rutin

Åh vilken dag :) Började med att jag träffade Camilla och Fredrik på stationen så vi gick runt lite på stan en halvtimme eller så och sen kom Fanny och Ante ner så gick vi på stan :) Köpte mig ett par vita converse, ett par vita jeans faktiskt (tro det eller ej, men kan bli snyggt med rätt styling tror jag), en militärgrön transparant skjorta och lite annat smått och gott. Är hel nöjd. Efter ett par intensiva timmar på stan satt vi oss ner på gränden för lite kaffe och lite mat och sen gick vi vidare till jobbet där jag och Fanny käkade. Sen var det dax för jobb. Det var dölugnt ikväll, super skönt :) Tror jag ska springa en halvitmme på bandet nu så jag blir trött!

Imorgon är det jobb som gäller igen 12-21 står det på schemat, blir bra det. Klockan halv tio har jag och thildis bokat bord på Varda för en försenad födelsedagsmiddag. Massa snack och vin, längtar :) Går antagligen vidare för lite party senare :) Fina firren! Hörs när vi hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!