you´re ironic

Alltså mamma är så störd. Jag plockar ut två gamla cremefresh burkar ur kylen och ställer dom på bänken. Efter en halvtimme kommer mamma och säger:

- Ska du spara dom där burkarna till något eller?
- Va vilka?
- Ja dom här *pekar*
- Hahaha, nej..
- Nej jag tänkte om du skulle ha med dom när du flyttar eller så, men då kan ja kasta dom alltså?
- Haha jaa......


Jaja :) Nu har jag nyss ätit varmamackor, as gott :) Har vart hos mormor tidigare och pratat om lägenheten och första hyran, hon är en ängel. Sen efter det gick jag och solade och så handlade jag lite åt mammsen. Har vart nere i förråden och plockat upp lite sommarkläder och så har jag börjat packa ner min garderob. Ska inte ta med mig massa onödiga kläder nu har jag lovat mig själv. Sånt man kollar på och tänker "det-här-har-jag-inte-använd-på-ett-halvår-men-jag-kanske-kommer-böra-göra-det-nu" men aldrig aldrig aldrig kommer sätta på sig lixom. Sen ska jag väl packa allt annat behövligt som, täcke, kuddar, badlakan, sängkläder och alla andra mina saker. Fan vad jag hatar att flytta alltså haha. Det var lixom en period jag flyttade runt som en dåre. Från mamma, till pappa, från pappa till therese, från therese till pappa, från pappa till norge, (och väl i norge flyttade vi 3 gånger runt i Oslo också) från norge till pappa, från pappa till mamma. Och det där var på ett år ungefär, och när jag flyttade till norge hade jag 4 stora bagar med kläder som jag släpade fram och tillbaka, alltså blä! Men jag är så jävla glad över vårat place så just nu går jag på energi av lycka, så det är helt lugnt! Orkar nog inte mer idag tror ja, eller kanske lite senare. Nu ska jag ta ett lååångt bad och bara chilla. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!