I will always feel something for you, I just have to live with that and move on. Pleas, just let me go.

Haha måste bara berätta en sak. Just precis för ungefär två sekunder sen låg jag och sjöng för mig själv "opa opa, opa opa, opa opa, djurgårds sopa". Alltså hur hjärntvättad är man inte då? Man börjar ju redan fundera på om man ska lägga in sig på psyk när man sitter på tåget och sjunger "Knock, knock, knocking on södra stå, största klacken har AIK". Nej nu sörrni går tobbe runt och skriker opa opa iallafall haha. Aiktrubadurskivan är "tyvärr" borta nu iallafall. T tror att det är jag som har gömt eller kastat den men så är faktiskt inte fallet även fast det var riktigt bra gjort av den skyldiga :)

Jag är faktiskt rätt trött även fast klockan inte är så himla mycke och jag har sovit halva dagen så ska faktiskt lägga mig till ro nu och kolla klart filmen jag började på igår. Den är så sjukt sämst så vet egentligen inte varför. Pausar hela tiden och ser en kvart i taget typ haha. Har försökt att planera kläder för imorgonkväll så att det inte ska spöka runt i huvudet innan jag somnar också haha. Annars kan jag helt ärligt ligga och tänka på det i flera timmar tills jag kommer på något och om ja inte gör det, ja då somnar ja inte för det. Så det är inte så konstigt att jag lider av sömnproblem när jag inte kan varva ner när det gäller någonting. Ajja, imorgon blir det i allafall en lång sovmorgon, kaffe (redan sugen), lååång dusch med fix och trix, ett systemetbesök till mig och min älskade och sen möta upp Camilla i Västerås för att bege oss till Patrik eller Martin för förfest och party :) Det var lääääänge sen man hann med en förfest vill jag lova, nästan glömt bort hur man är social tror jag. Det brukar ju mest vara pang bom in på krogen, ut från krogen, hem sova, jobb. Typ. Men fan vad jag ska njuta av min lediga helg nu iallfall :) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!