you and me, it´s a forever kind of thing you know..



Hej på er :) Haha jag fick en fråga "kan du lägga upp en bild på dig utan smink" och där har du :P haha.. Tog dom precis, så sådär ser ja ut nu faktiskt. Helt nyvaken men försökte dra till med ett leénde ändå! (just for you my friend) Ajja. Har precis pratat med Camilla i en timme om allt och ingenting. Bra start på morgonen. Och fyfan fick veta en sak igår som fick mig att ramla av stolen. Alltså den människan är inte frisk, helt seriöst! Jag orkar fan inte bry mig, garvar mest åt det. Är inte ett dugg förvånad heller så. Ajja, vi får väl se vart det här slutar. Kan säkert berätta mer om det sen :P

Nu tänkte jag snart hoppa in i duschen eller rättare sagt lägga mig i ett bad och bara ta det lugnt en halvtimme. Bada i lite jordgubbskum så man luktar gott till kvällens bravader. Tror det kommer bli jätte kul :) Men kläderna är fortfarande ett litet frågetecken. Hoppas det blir snyggt på det jag tänkt mig. Såhär la jag upp det lite slarvigt igår och försökte se det framför mig...




Spetsbody med svarta jeansshorts med skinndetaljer. Svarta strumpbyxor under. Antingen en svart eller cremefärgad kavaj. Mina jeffrey skor. Guldsmycken, två på handleden och ett kort halsband. Lockigt hår. Skinnjacka. Hm.. jaa det ser fint ut i huvudet och när det ligger där, får helt enkelt se hur det ser ut på :)


Kommentarer
Postat av: Catja

Mmmm skorna

2011-04-08 @ 17:52:10
URL: http://Catjas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!