you find me in the corner

Mormor - Är du färdig?

Jag - Japp

Mormor - Ska vi ses vid torget då?

Jag - Okej

Mormor - Yes, klockan två då :)

Jag - Men du... torget är ju fyrkantigt?

Mormor - Ja haha?

Jag - Vilket hörn? :O


Kände paniken komma när jag såg mig själv stå mitt på torget och kolla efter min mormor. Kind of folkskygg så att säga haha. Nu ska vi allafall gå till skatteverket och fixa en del saker angående norge osv. och sen tänkte jag dra med henne på en secondhand runda i den lilla lilla stan. Tänkte också ta mig i kragen och kolla saldot på mitt konto för att kolla om jag kan unna mig lite andra saker också. Sen funderar jag på att dra en solning när jag ändå är på g. Vi hörs sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!