you.. go fuck yourself!

Kul att man kommer hem till Sveriges dårhus.. Helt seriöst det är fan det sista jag pallar just nu. Mamma och hennes kompis från sthlm har fest här hemma med en hel del variation på låtvalen. Från "vi gräver guld i usa" till "långsamtfarväl" med Lisa Nilsson till "Mikrofonkåt". Det är alltså nattklubb ena sekunden och begravning den andra och mitt temprament klarar inte av det riktigt just nu. Är tillräckligt trött på alla andra dårar. Och min lillebror leker 20 och röjjer stan just nu också så det blir väl nattvandring runt 2 snåret på det också. Musiken stängs i allafall av när jag går och lägger mig vare sig dom vill eller inte. Loggar ut min spotify så kan dom försöka hitta till youtube bäst dom kan hahaha.. fyfan vad kul :) Jobbet idag gick i allafall aa.. helt okej för mig i allafall men det var lite kaosartat. Dom var bara två i köket men fick hjälp av Fanny iaf annars hade ju skäppet sjunkit om man säger så. Jobb imorgon från halv 12 till 22, yippikaiey mothafucka. Ska ha kafferep med Natta innan vi börjar, det blir trevligt haha. Och fyfan vad jag har garvat idag, både Sofie och Natta har fått mig att vika mig av garv. Så fick jag en bricka i huvudet också så känt mig konstig i hövve hela kvällen. Natta såg när den ramlade ner och jag fick den i huvudet och jag kollade på Selver som hade ner den och han ba "förlåt fanny, förlåt, förlåt". Det gjorde inge ont då så jag gav han värsta mördarblicken så han trodde att jag var asarg så kollade jag bak på natta och där stod hon och verkligen försökte hålla sig för garv, helt röd i ansiktet. Då börjar jag asgarva och hon viker sig på en gång av skratt och typ gråter. Jag ba "erskänn du inte våga garva först?;)" hon ba: "hahahaha.. nej du såg så jäääävla arg ut" haha. Ah det var kul. Sen började glassmaskinen tjuta så vi stod inne i köket och skreek "det brinner förfaaaaan, utrym, utrym!!!" Eh fyfan vad kul det vi hade ikväll ^^, Nu är det sängdax :) Imorgon är det Fallsan och Damberg för fulla muggar, yiha :) Pussssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!