3 veckor utan cigg :)

HejHej. Humöret är inte riktigt på topp idag om man säger så. Somnade efter klockan 7 imorse så har väl sovit ett par timmar tror jag iallafall. Det är sjukt :( Fan alltså, det drar luften ur mig. Ser inte fram mot så mycke när det är såhär lixom. Menmen, om man ska se det från den ljusa sidan så somnade jag ju iallafall. Börjar halv 12 idag och idag jobbar jag med Sofie :D Så jävla fett, längta haha! Efter jobbet kanske det blir en fika på stan åsådär eller så går jag direkt hem och packar ihop lite grejjer för ska till mammsen ikväll :) Om jag minns rätt är jag ledig på torsdag så jag kan spendera hela dagen där :) Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!