försöker komma på meningen med livet just nu

Idag är det inte kul att vara mig och det är definitivt inte roligt att ha mig som dotter..

Jag - Åhhhhhhhh, det finns ingen mening med livet längre :( Jag kan inte äta för då blir jag röksugen. Jag kan inte gå på promenad för då blir jag röksugen. Jag kan inte ta ett glas vin med kompisarna ikväll för då blir jag röksugen. Jag kan inte gå till tåget ens, för på den sträckan röker jag alltid och precis när jag kliver av tåget också. Jag kan inte sitta på balkongen för då blir jag röksugen. Vafan ska jag göra :(

Mamma - Men gumman, jag vet hur jobbigt det är. Det blir bättre!

Jag - NEJ DET BLIR DET INTE! Du har aldrig lyckats sluta så det blir väl antagligen aldrig bättre!

Man ba: No, it´s probably best if you kill yourself..

Och så fortsätter det..

Jag: Ah men jag stannar hemma ikväll då, men Maria röker väl också?
Mamma - Nej hon slutade för två år sen och jag kan gå iväg och röka :)
Jag - Men hon mår bra nu då? Hon blir aldrig sugen längre?
Mamma - Jo det tro...
Jag - HON BLIR ADLRIG SUGEN LÄNGRE VA?
Mamma - Nej gud nej, aldrig! Hon hatar cigg nu!!
Jag - haha.. mm bra


Alltså jag måste verkligen vara pain in the ass just nu. Jag vet det, men kan fan inte göra någonting åt det. Jag vet inte vad jag ska göra ikväll heller. Jag är lite sugen på att åka till Västerås och ta en drink men då vet jag att jag sätter mig själv i skiten. Jag kan säkert klara det men det kommer vara hundra gånger jobbigare. Eller stannar jag hemma i sängen framför "pretty little liars" och äter god middag med Mamma och Maria. Jag kommer antagligen vara piggare imorgon på jobbet dessutom. Fyfan vad skönt att jag jobbar imorgon förresten, för då kan jag inte ens röka. Fan vad jag tjatar haha. Ska vänta på att Sarah ringer också så får vi se vad hon har lust med ikväll lilla gumman :) Nej, nu ska jag träna.. det är enda gången jag verkligen inte vill ta en cigg, lungorna är ju inte som dom brukar vara om man säger så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!