Godmorgon sunshines :)

Låg uppe jätte länge igår. Först hade vi pizzakväll, jag och broshan alltså :) Sen la jag mig i sängen med en ben & jerry´s och kollade på två Irene Huss filmer, jätte mysigt. Sen låg jag och kolla igenom lite visningar från modeveckan som har börjat, Minimarket och The Local Firm älskade jag. Ida Sjöstedt också för den delen, men vem gör inte? Sen låg jag och vred och vända på mig, gick upp, gick och la mig, gick upp.. hade lite småpanik helt enkelt. Men inte helt oväntat. Idag är det den tionde, jag börjar jobba, morfar skulle fylla år och jag har bestämt mig för att sluta röka. Yes, det här datumet har jag sagt i ett par månader nu och idag är det här. Jag är sjukt redo. Vi får se hur det går, men jag har den där viljan som aldrig funnits där förut! Varför jag sa att Morfar skulle fyllt var för att mamma sa lite tidigare idag "Vilken fin födelsedagspresent han får nu, det är nog den finaste han skulle kunna få, att hans barnbarn slutar röka" för morfar rökte nämligen alldeles för mycke och det är nog en av anledningarna till att han lämna oss alldeles för tidigt. Ajja, nu får vi helt enkelt se hur det går. Jag ville egentligen inte skriva det, för det blir verkligen jätte pinsamt om man faller tillbaka, jag tycker verkligen det. Men å andra sidan sätter jag lite press på mig också :) Nu ska jag dricka lite mer kaffe sen ska jag träna i en timme. Vi har ett löpband hemma så det är perfekt! Sen äre väl lite fix och trix och ikväll ska jag jobba :D Med Fanny dessutom, kunde inte bvlivit så mycke bättre faktiskt :D Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!