Godmorgon

Ush för igårkväll. Tror det är som folk säger, att när man slutar röka så lämnar en massa gifter kroppen. Det låter ju logiskt iallafall. Har nämligen vart lite småsjuk hit och dit hela tiden och känt mig krasslig länge. Men igår då var det nog värst. Kom hem med världens migrän typ, halsont, ont i öronen och feber. Och inte nog med det så har ju dom där jävla sömnproblemen kommit tillbaka och man kan ju tycka att om man jobbat tio timmar i sträck och är sjukt så somnar man vilket fall som helst. Men det funkar inte riktigt så. Man ligger fortfarande där i sängen och kollar upp i taket och har känslan i kroppen av att man skulle kunna springa ett maraton. Somnade väl i allafall tillslut och vaknade kvart i 8 av att min gamla klasskompis står i dörren och ska lufta elementen med sin kollega. Man ba, yes! Inte sätts på 4 år men det är lika bra du får se mig såhär på en gång haha. Ah men sen dess har jag i allafall legat i sängen och halvsovit tills nu. Ska dricka lite kaffe och kolla på någon film och bara ta det lugnt. Hörs när jag vaknat till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!