Good girl gone mad, Guess you didn't realize just what you had..

Hej :) Mormor kom och hämta mig runt halv 11 imorse så åkte vi ut i skogen och plockade svamp. Hittade jätte mycke kantareller och lite annat också. Jag älskar verkligen att gå och plocka svamp och jag kan typ varje svampsort också haha, jag var en sucker för allt som handlade om djur och natur när jag var lite mindre så det sitter i ;) Sen åkte vi iallafall hem till henne och drack kaffe och ränsade och så körde hon hem mig. Har legat i sängen sen dess och börjar på en ny serie, "Pretty Little Liars". Det är säkert en jätte massa som redan är på episod 2 redan men jag är rätt glad jag har kvar hela serien nu när sömnbesvären värkar vara tillbaka pågrund av att jag "håller på att sluta" röka. Så blev det sist också, men det var värre då. Iallafall går icke rökandet bra fortfarande :) Så stolt! hihi. Nu ska jag packa upp lite kläder jag har i resväskan och städa lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!