Hurt me again, I really don´t care anymore..

5 timmar! Haha skojja. Men längsta frivilliga uppehåller på nästan 5 år så det är ju rätt bra ;) Vi har haft en vild diskution här imorse och jag försöker få min bror att sluta också. Pressar han lite och säger "ah, du kommer aldrig kunna sluta iallafall, bevisa det isåfall!" och det gör mig bara mer peppad att inte faila haha. Nu har jag precis duschat, ska firra mig åsådära. Måste åka till Västerås med 4 tåget. Är nästan lite nervös över att jobba ikväll, tänk om jag glömt  bort hur man gör? Skulle inte förvåna mig om jag börjar prata om vad jag gjort på semestern istället för att fråga vad dom vill äta. För i mitt huvud är jag fortfarande någon annanstans. Ajja :) Kankse kommer upp en dagens senare, vi får la se! Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!