I hate myself because I do this to me

Hej :) Vaknade i vanlig ordning runt halv 8, vad är det för fel på mig? Låt det hålla i sig tills jobbet börjar bara, då kan jag leva med det. Gick i allafall upp och gjorde kaffe och tog en en burk makrill i tomatsås burk (till frukost, haha kan leva på det faktiskt) och la mig framför Nyhetsmorgon och vaknade till lite mer. Men sen blev ja så trött på dom som pratade så jag somnade om faktiskt. Nu är jag i allafall uppe och ska väl ta en dusch och packa ihop mina grejjer. Åker till Sala lite senare, har frisörtid imorgon och sådär :)


Ja, gårdagen då. Började med att jag träffade Sarah på stan så börja vi gå igenom affärerna, hitta inte mycke, fick med mig en tröja och lite skit bara. Våran plan var att shoppa först och sen gå till systemet. Klockan 3  stod vi i provhytten och Sarah skrek, FANNY SYSTEMET!! Och så sprang vi dit men självklart var det stängt. Efter en hel del deppande så löste sig allting i allafall och vi blev mer än nöjda haha :D Sen drog jag hem till mig och duscha och packa och sen vidare hem till Sarah så fixa vi oss åsådär och så åkte vi ner till stan till Yamila. Vi satt oss utomhus och spelade lite spel och drack vin åså. Senare drog vi till Tabazco för en drink och lite snack bara och sen vidare till Å, jätte mysig kväll. Nu har jag bara söndagsångesten kvar innan denna helg är över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!