I´m done with the in between shit, hope you know I actually wanted to be with you. There is nothing to talk about..

Godmorgon :) Idag är en bra dag! Känner mig jätte utvilad. Sov hela dagen igår mer eller mindre fram och tillbaka och så somnade jag faktiskt innan 03.00 så det var jätte skönt :) Har precis duschat så sitter och dricker morgonkaffet och funderar på vad jag ska ha på mig idag. Det blir panik vet ni, även fast jag bara ska till jobbet haha. Har packat väskan också för tänkte bo hos pappa i några dagar nu, tills nästa vecka någon gång antagligen. Idag har jag i allafall springpass och rykten säger att Tobbisen kommer tillbaka idag och inget gör mig gladare :D Alla mina stjärnor bara försvinner en efter en känns det som så det är inte mer än rättvist. Kan ni tänka er att Sarah slutat, Fanny har slutat och Sofie har semester? Joo jag lever, tackar som frågar! Men det är inte kul :( Ska iallafall träffa Sofie mellan mina två pass, vi ska nog bara chilla, dricka lite kaffe, kanske kolla lite kläder osv. Jag måste därimot också gå till turistbyrån och köpa biljett till Rebecca & Fiona jag ska på på fredag. Minns ni när jag var som mest besatt? Haha, nu ska jag i allafall äntligen få stå där framför dom när dom Dj:ejar, jag och Thilda :) Och dom kommer aldrig spela för en sådan liten publik som Västerås igen, det är en sak som är säker. Ah sen jobbar jag lördag så är jag ledig till torsdag nästa vecka, siiiickt. Men jag kanske tar lite extrapass om det behövs. Har börjat komma ur semestermoodet nu faktiskt och börjar bli lite smått rastlös efter en dags ledighet. Jaja,

Sen måste jag bara tipsa om världens bästa sak för håret. Mitt hår blir bara finare och finare och är inte ett dugg frissigt eller strävt längre. ÄLSKAR den! Priset kanske är lite för mycke i vissas ögon men jag kan lova att den är värd varenda krona :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!