I wish you met me first..

Nej men jag tar väl en kvällsnikotintablett då, mums fillibabba. Kan erskänna här i min ensamhet att jag varit rätt så nära på ett hysteriskt nervsammanbrott hela eftermiddag och kvällen. Efter middagen sa jag till mamma att jag inte klara av att prata med någon och la mig i sängen och kolla rakt ner i kudden haha. Det fungerade. Nu mår bättre och imorgon är jag inne på min tredje dag, det är stort, det är något jag aldrig trodde jag skulle säga i onsdags haha. Planerna för imorgon förutom att inte röka är att åka in till Västerås och äta lunch med tjejerna, så mys :) Sarah och Fanny alltså, Sofie är utomlands den jäkeln, men det är hon värd :) Har inga större fredagsplaner än så länge. Lutar åt att jag åker hem till Sala igen men det kan lika gärna bli så att jag stannar i Västerås och sover hos pappa. Närmare till jobbet på lördag dessutom, vi får la se helt enkelt. Hur som helst är jag helt fast i "pretty little liars" så nu ska jag kolla ett, eller kanske två avsnitt till innan jag ska nanna kudde. Har bytt lakan i sängen och lagt mig nybadad, finns det någon härligare känsla? Mys :) Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!