igår dansade vi bort sommarens sista kväll med bara ben

Alltså, hur mycke vågar man älska sitt liv så man inte blir allt för besviken när allt inte går lika bra? Men just nu är jag så jävla hög på livet. Jag är fan lycklig. Vi hade en hur rolig kväll som helst igår, man måste nästan hänga med oss en kväll för att förstå hur roligt man kan ha, haha ;) Sofie och Sarah kom iallafall hem till mig klockan 8 typ så började  vi göra lite drinkar osv. och kolla på en massa bilder från Sarahs semester osv. och så knäppte vi massa kort själva också. Vi är så jävla dåliga på att knäppa kort, vi har aldrig bilder från något vi gör typ även fast varenda kotte av oss har en kamera haha. Men igår så bildde det lite mindre och lite bättre bildbevis från kvällen. Det var underhållande om inte annat haha. Runt 12 så drog vi ner till Pluto som då skulle ha restaurangfest. Det kan man ju faktiskt inte riktigt kalla det. Och det var inte så himla mycke folk där heller. Men fyfan vad kul vi/jag hade. Vi har kommit på att även fast vi är ute bland en massa folk så är vi oftast alltid bara med varandra haha. Nej men fan vad kul vi hade. Så träffa jag på Camilla som var där med några från sitt jobb men sen hängde hon med oss mest. Så gick vi alla fyra och käka. Alltså jag skulle kunna dra en timmes historia om varenda kvart igår men det går lixom inte. Sen så gick iallafall jag och Camilla hem till mig och decka, fett. Och så dåligt som jag mått idag har jag nog aldrig någonsin gjort. Jag sa till mig själv flerar gånger att "nu dör jag, nu är tiden inne" haha nej men typ. Jag la bort mobilen och fokusera enbart på att försöka må bra. Runt fyra ringde Fanny och så började jag prata med henne och sen mådde jag bra? Haha, behövde nog garva lite, som hon självklart fick mig att göra. Hon började skolan idag, SÅ stolt över henne. :) Ah skitsamma, nu lever jag iallafall, tänkte slänga upp lite bilder från igår också :)

















Sådär då :) Det är jag, Sarah och Sofie på bilderna :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!