I'm not mad at him. I'm angry at myself for letting me believe that he actually loved me..

Ja, jag vet att det är dött här just nu. Men har inget att dela med mig av för tillfället. Inget speciellt roligt iallafall. Man har svackor ibland vettni :) Men det är bara att ta nya tag. Sömnproblemen har dock fått för sig att komma tillbaka, antagligen pågrund av att jag slutat röka. Blev så sist jag försökte också. Men nu ska ni få höra, inte en enda cigg på nästan 6 dagar nu, det trodde ni inte va? Det gjorde inte jag i allafall! Hade aldrig klarat mig utan en massa som pushat mig att hålla fast vid mitt beslut. Såhär efter helgen känns det så mycke enklare. Att jag klarade av en "utgång" utan en cigg, det är fanimej ett mirakel haha. Jag är iallafall ledig imorgon så då har jag lite små planer beroende på när jag somnar inatt. Är fortfarande klarvaken på ett par timmars sömn förra natten så ser ju inte så ljust ut haha. Men vi får se, behöver i allafall en ta-hand-om-mig-själv-dag :) Även fast jag är ledig imorgon längtar jag nog just nu mer tills på onsdag :) Ajja, sov gott på er i allafall, jag fortsätter på mitt pretty little liars maraton jag. Ska faktiskt börja på säsong 2 nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!