just let me go my way, pleas...

Hejhej :) Idag har jag vart rökfri i en vecka, riktigt stolt över mig själv. Vissa dagar är det dock jobbigare, som ikväll faktiskt. Men men snart är det en ny dag :) Åkte hem till Västerås idag faktiskt, kände att jag behövde komma iväg och andas lite. Är i lägenheten på Blåsbo, alltid ensam här hemma så det är perfekt om man vill ha lite ensamtid. Sarah kom hem till mig tidigare så satt vi på balkongen och drack kaffe och snacka bara, saknar min lilla gumma. Imorgon är det dax för jobb igen och efter det ska jag träffa Sarah och Sofie och så kommer Fanny senare. På kvällen så blir det onsdagsdrink som vanligt, tror vi alla behöver lite hysteriska skrattanfall! Ska bli SÅ kul att träffa Sofie igen också, hon har ju vart utomlands. Men ser dock inte fram emot hur brun hon kommer vara, fifan. Ångest redan nu. Har i allfall haft lite fix tid med mig själv nu, badat, fixat, donat, målat naglar osv. skönt :) Hoppas att jag somnar i ganska så normal tid inatt, glad om det blir innan tre iallafall, det skulle vara sååå skönt att få sova verkligen. Ajja, vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Empan

svar: åh tack snygga tjej!

2011-08-17 @ 01:23:28
URL: http://billytilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!