pretty little liar

Precis sådär road har jag vart idag :) Sitter fortfarande i samma ställning, har inte bytt från sovkläderna och har inte gjort något åt morgonfrisyren. Men jag orkar inte bry mig. Vill bara ta mig igenom denna dag och hoppas på att imorgon går lite lättare haha. Mamma kommer in lite då och då och garvar och säger att jag inte är döende iallafall. Det är ju sant iof. Ska alldeles strax gå ut till dom andra och hjälpa till med maten. Det blir baugetter med kräftor och räker osv. mumsigt :) Skönt med en hemma kväll också faktiskt. Imorgon är det jobb som gäller, kul :) Ah, skulle väl mest säga att jag lever.. Nej, rycka upp sig lite och ta en durre, fint det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!