sista semesterdagen

Finner inga ord som kan förklara hur mycket jag hatar SJ. Jävla äckel företag. När jag kom till stationen var tåget inställt. Buss skulle komma. Efter en timmes väntan så gick jag hem och bestämde med Thilda att vi skulle ses en annan dag. Jag blir galen, skulle kunna slå sönder något när jag tänker på det. Ah iallafall så jag drog hem och la mig i soffan istället. Har inte gjort mycke mer idag heller. Ska nog snart ta ett bad. Måste fräscha till mig lite, naglar, ögonbryn osv. :) Imorgon är det nämligen dax för jobb igen, sista dagen på semestern idag. Blandade känslor. Ikväll blir det pizza har jag bestämt, så broshan ska åka och köpa det senare när vi blir hungriga :) Ska kolla om han kan åka och köpa en ben & jerry´s till mig också hihi, han har långt kvar på sommarlovet så han kan slava lite tycker jag.. haha :) Så kan han träna på mig hur man behandlar tjejer, tills han skaffar en flickvän. Haha okej, nu skojja jag. Nej simma lite nu då. Hörs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!