sovgott!

HejHej :) Bra dag idag också. Jobbet gick finfint, slutade en timme tidigare, vilket var jätte skönt eftersom jag gick runt lite som en zoombie. Efter jobbet så träffade jag Sarah. Först drog vi till Högskolan och fixade en massa saker, virrade runt som två höns. Men det gick bra tillslut tror jag haha. Efter det åkte vi ner på stan och tog en kaffe med Damberg :) Så länge sen ja träffa min snutt ju! Efter det drog vi vidare tillbaka till jobbet och terra Sofie lite på hennes första jobbdag efter semestern ;) haha eller jag glömde terra henne faktiskt, blev mest en massa skratt. Sen åkte vi och köpte mat och sen vidare till solstudion för en solning :) Nu är jag hemma efter en väldigt lång dag känns det som. Ska faktiskt sova nu på en gång, ska bli himla skönt. Hoppas för guds skull att jag somnar, annars vet jag inte vad jag gör. Men det känns faktiskt som att ja kommer göra det. Ajja, jag tog ett extrapass imorgon också faktiskt så blir jobb då med, vi hörs till morgonkaffet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!