trött tjej

Finally! Trodde inte denna dag skulle komma till sitt slut när jag satt som en panikslagen dåre mellan abstinensbesvären imorse. Men joråsatteh, det gjorde den allt. Och jag lever dessutom eller  det är nästan större att alla i min omgivning fortfarande lever. Men det har faktiskt gått bättre och bättre hela dagen och nu är jag inte ens sugen. Men första dagen är ju alltid enklast säger dom ju. Jobbet gick väl också bra, blev lite kii-aos men det är bara att skratta bort haha. Nu är jag äntligen hemma och ska alldeles strax lägga mig framför en film med lite chips. Min bror sa till mig imorse; "fanny du vet att du kommer bli typ dubbelt så fet nu när du slutar röka, men blir det!!!!! tro mig :)" Man ba: Thanks you really help me out here :) Men jag ska fanimej visa vad jag går för! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!