I forget the world when I´m with you..

Hello. Träffade ju Sofie på stan runt ett idag så gick vi runt och kolla lite kläder och så kom Fanny också efter hon slutat jobba. Jag fick med mig rätt mycke hem faktiskt, det är skildnad på dagar och dagar. Idag kliade det lite mer i fingrarna om man säger så haha. Köpte två stora silvriga armband på Lindex, jätte fina. På GinaTricot köpte jag två stickade tröjjor, en grå och en mörkgrön, jätte höstiga och snygga + ett par fjäderörhängen som också var jätte fina. På BikBok köpte jag en brun skinnjacka med pälskrage, sjukt snygg. Tar ni hem appen för BikBok får ni 50% på valfri vara fram till söndag :) Blev en ring därifrån också. Och på H&M köpte jag en skinnkjol och en ring. Vi käkade fläskfilé på Gränden också, mumsit. Idag har det vart en sådan där jobbig dag när det gäller rökningen faktiskt, men det har gått bra ändå. Drog till jobbet till 18.00 då jag började jobba men blev ett kortpass till halv nio bara för det var dött och jag var halvdöd så valde att gå :) Skulle träffat Damis nu men spöregnet drog luften ur mig påvägen hem så ligger här hemma och kolla på film och käkar pepparkakor istället haha. Men det var nog lika bra så röksugen som jag är idag och så jobbar jag ju imorgon också så. Kanske blir en utgångis imorgon istället, vi får se :) Sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!