yesterday

Hey you :) Idag är jag happy, vet inte varför.. bara är det! Hade hur roligt som helst igår. Först skulle jag såklart jobba av ett tiotimmars jobbpass, men det var roligt och jag var bäst så jag vann skumpa, fina grejjer. Förstår inte, mitt undermedvetna (den lilla alkoholisten i mig haha) bara känner av när det är sådana priser. Samma sak när det gäller presentkort på kläder osv. haha. När jag slutat kom iallafall Sofie när hos var klar på kräftskivan så gick vi till blue moon bar på en gång. Och jag hade verkligen jätte kul. Det måste vara nästan två månader sen jag var där, innan sommaren började någon gång. Så träffade på en massa jag kände, det är alltid lika roligt :) Jag och Sofie stavade shot i baren, det blev inte en enda drink, nej vi körde den hårde stilen igår. Shakade ass och spana lite haha! Jag garvar verkligen konstant när jag är med Sofie, vi är precis lika störda och triggar upp varandra till tusen hela tiden. Det var så mycke roligt som hände igår, Sofie presenterade mig för "min-snygging-av-alla-snyggingar" igår som hon har äran att känna. Vet ni vad hon gör? Pickan han på ryggen, han kollar bak och hon säger, hej, här är Fanny min kompis :) Han hälsar och jag börjar asgarva, han också. Man ba: Thanks for your help, you're the best! ..... Haha men men. Idag har jag bara chillat och asgarvat som faaa-an i telefon med Sofie när vi uppdaterade varandra om gårdagens händelser. Men hur som helst så tycker jag iallafall att vi höll oss på banan! Nu är jag hemma hos mamma och ska äta middag nu. Ledig imorgon så det är skönt. Blir träning osv. Hörs! :)


Såhär såg jag ut igår. Kavaj från GinaTricot, skinnkjol från H&M, ribbat svart linne från BikBok, skor från Jeffrey Campbell, armband från Lindex och ring från H&M :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!