Frågor och svar. Förstår verkligen om ni inte orkar läsa igenom allt haha..

1. är du kär? - Är jag?
2. har du snusat? - Aldrig prövat
3. har du fimpat en cigg på nån annan? - Jag har råkat göra det
4. har du legat i sängen bredvid en tjej? - Ja
5. har du blivit dumpad? - Hm.. ja
6. har du blivit slagen allvarligt? - Haha nej
7. tar du droger? - Nej
9. har du pussat en kille? - Ja
10. hatar du någon? - Nej
11. älskar du någon? - Ja
12. har några av dina vänner svikit dig? - Mjo
13. har du djur? - Nej
14. har du legat brevid en kille i sängen? - Japp
16. gillar du orange? - Älskar just nu
18. har du nån sjukdom? - Är hypokondri en sjukdom?
19. har du skämt ut dej för den du gillar? - Det har jag säkert
20. har du en gris? - Nej
21. har du en plattång? - Japp
22. har du en bror? - En lillebror
23. har du sjukt bra humor? - Haha, sak som är säker!
24. är du brunett? - Japp
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - Nej..?
26. röker du? - NEJ, 2 veckor och 2 dagar sen jag slutade!
27. har du en hund? - nej
28. har du skilda föräldrar? - Ja
29. har du gått på simskola? - Haha, ja
30. har du sagt bög till en kille? - Ja
31. har du sagt fitta till en tjej? - Ja
32. har du fuskat? - Ja
33. har du en teve på ditt rum? - Ja
34. har du lunar? - Den kanske finns kvar? haha
35. har du MSN? - Ja
36. har du en syster? - Nej
37. har du bruna ögon? - Blå
38. gillar du att fota? - Jadå
39. har du sett dig själv brinna? - Nej
40. hjälper du dina vänner? - Absolut!
41. gillar du tacos? - Ja, förätit mig lite på det kanske..
42. tycker du att du är söt? - haha, otroligt
43. har du dansat? - Japp
44. har du spelat fotboll? - Japp
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - Kanske inte första ögonkastet nej
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - Varför?
47. har du ätit sniglar? - Nej
48. äger du en locktång? - Absolut
49. gillar du att tugga tuggummi? - Mm
50. borstar du tänderna varje morron och kväll?- Gör inte alla det?
51. gillar du kläder? - Haha.. ja!
52. hatar du falska vänner? - äckligt
53. gillar du räkna matte? - matte gillar inte mig
54. älskar du någon nu? - Ja
55. har du gråtit inför en vän? - Ja..
56. kan du sjunga? - Ja, hur det låter är en annan femma
57. har du sett nån död? - Ja
58. säger du vad du vill? - Lite för ofta kanske
59. svär du mycket? - Nej
60. vad är ditt hela namn? - Fanny Sofia Elisabeth Ahl Haha...
61. kan du tala spanska? - Har läst det i tre år, men nej
62. är du kortare än 1.60 - Nej
63. älskar du sommaren? - Ja
64. älskar du vintern? - Nej
65. har du mer än 6 par skor? - Ja
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - Ibland haha
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - Ja
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - Nej, om jag ens har ett par riktigt mjukisar?
69. gillar du att städa? - Ibland får man ryck
70. gillar du att sova länge? - Ibland
71. har du vart med om en olycka? - Nej
72. är du förvirrad? - ibland mer, ibland mindre
73. har du mer än 6 par byxor? - ja
74. har du förlorat en vän? - Ja..
75. gillar du att shoppa? - För mycke
76. har du varit i paris? - nä
77. gillar du ormar? - ush
78. klarar du dej själv? - Ja
79. har du lagat mat? - aah
80. är du klantig? - ibland
81. har du foppatoffler? - blä
82. har du mer än 20 låtar på din data? - nej
83. sminkar du dej innan skolan? - jag gjorde
84. har du träffat en kändis? - Ja
85. har du mer än 7 par nagelack? - Japp
86. har du busringt? - ja, när man var mindre
87. har du skällt på din bror? - Skulle jag?
88. har du en vän som skiter i dig? - Nja
89. har du velat göra saker men vågar inte? - Dagens sanning
90. sover du med nått gosedjur? - nej
91. har du åkt nånstans utan att du får? - Tror inte det
92. vill du bara bort ibland? - Ja-a!
93. har du tältat? - Ja och det gör jag aldrig om.
94. har du bränt dig? - Några tusen gånger
95. har du lekt med levande ljus ? - ja
96. har du lekt anden i glaset? - ja
97. skäms du ibland? - allt för ofta, mest för andra haha..
98. bor du i skåne? - Nej
99. gillar du hip hop musik? - Ja
100. är du på sista frågan nu? - Bara hundra kvar!


101. är du singel? - Ja
102. har du åkt flygplan nån gång? - Ja
103. har du kul just nu? - Aldrig haft roligare
104. är du blyg? - Det beror på
105. har du svarat ärligt på alla frågor? - Nej, 103 var en lögn.
106. vad har du ätit idag? - Macka, negerboll, nachos, glass, kex, pommesfrittes. Nyttig hah?
107. har du cam? - I själva datorn ja
108. vilken film såg du senast? - Maria Wern
109. och med vem var det? - ensam
110. brukar du lita på folk? - Jag litar på dom jag vet att jag kan lite på
111. har du blivit sviken? - Kan man säga
112. vad är din största önskan nu? - jaduuu
113. vem saknar du?- jaduuu
114. vem vill du ringa just nu? - jaduuu
115. och varför? - därför
116. hur ofta sitter du vid datorn - ofta
117. vad har du gjort idag? - Jobbat, träffat Sofie, shoppat
118. vad var det senaste du köpte? - Jeansväst och svarta jeansshorts
119. när var det? - idag
120. vilken affär var det? - H&M
121. hur mycket pengar spenderar du på kläder i månaden? - Hm.. 4-7 tusen, beror på..
122. är utseende viktigt för dig? - Är nog rätt ytlig av mig ja
123. har du någon vän du litar på till 100%? - Ja, C
124. när var du i skolan sist? - ja, det var väl lite mer än 2 år sen
125. är du blond? - Ja, när man kollar på min utväxt
126. vill du vara blond? - Haha nej
127. vad ser du ifram imot? - en bättre framtid
128. har du smink just nu? - nej
129. vad har du för kläder just nu? - Leggins och tub-bh..
130. vart sitter du just nu? - sängen
131. om du kollar till höger, vad ser du? - Rocky
132. vad vill du ha just nu? - en puss :)
133. gillar du simpsons? - ibland
134. har du blogg? - Ja, och du läser den..
135. favorit färg på kläder? - Svart, vit, grå, så tråkigt som möjligt!
136. senaste låt du lyssna på? - Jag gråter bara i regnet
137. när grät du senast? - Igår
138. och varför? - Jaduuu
139. har du slagit en kille mellan benen på allvar? - Nej
140. förtjänade han det? - Det gör ingen
141. ett datum du alltid kommer minnas? - dagen jag fyllde fjorton, tyvärr
142. varför just de datumet? - Allt förändrades
143. när fyller du år? - 31 juli
144. hur mycket pengar har du nu? - För lite för att vara två veckor kvar till lön iallafall
145. vart får du pengar ifrån? - Mitt jobb brukar ge mig lön vettni
146. är du bortskämd? - Ja, det är jag nog
147. vill du ha barn? - Ja
148. vad hade du för skor idag? - Svarta kängor
149. vad heter du på bilddagboken? - om den finns kvar hette jag nog fahlsan där också tror jag?
151. något du vill göra just nu? - Springa ett varv i rocklunda spåret så jag blir trött typ
152. bråkar du och din mamma? - om töntgrejjer ibland haha
153. älskar du din mamma? - Finns ingen människa jag älskar mer än henne
154. vem är 6e online på msn just nu? - haha ingen aning
155. hur många är online på msn? - ingen aning
156. hur många är offline? - jag iallafall
157. när går du upp när du ska till skolan? - till jobbet, idag började jag 12 behövde gå upp halv 9 :/
158. när börjar du skolan på morgonen? - jobbet saja. Olika, ibland runt lunch ibland på kvällen
159. har du fått något mvg? - japp
160. har du fått något vg? - japp
161. har du fått något g? - japp
162. har du fått något ig? - jappjappjapp
163. har du legat på sjukhuset senaste halvåret? - nej
164. varför -
165. hur mår du just nu? - Helt ok
166. älskar du din familj? - det är klart
167. hur ofta duschar du? - Varje dag
168. rakar du benen? - ja
169. en person du saknar - den vet
170. en person du skulle kunna göra allt för - dom vet
171. chattar du med ngn just nu? - nej
172. vem? -
173. vad pratar ni om? -
176. vad föredrar du, smsa eller ringa? - beror på vem jag ska prata med
177. hur många smsar du med nu? - 72st, så jävla poppis
178. vad är klockan just nu? - typ 2
179. är du mörkrädd? - haha, en sak som är säker
180. har du varit på lisberg i år? - Nej
181. beskriv dig själv med tre ord - Omtänksam, störd, rolig
182. är du allergisk mot något? - getingar
183. tar du mediciner mot något? - nja
184. vad har du för mobil? - iphone
185. är den bra? - bäst
186. vilken färg har den- svart
187. hur många hus har du bott i? - 1
188. vad har du för färger i ditt rum? - alltså jag har typ inget rum som man hade när man var liten? haha
189. när ska du sova? - när min kropp vill det typ
190. har du haft utegångsförbud - nej
191. ångrar du något i ditt liv? - egentligen inte
192. var du en sprucken kondom? - HAHA.. ska fråga, återkommer om det
193. älskar dina föräldrar dig? - ja
194. har socialen lagt sig i ditt liv? - Ne
195. vad är det för år? - 2011
196. vad är det för månad? - augusti
197. anser du dig själv som smart? - det beror på hur man ser det!
198. vad brukar folk kalla dig? - mitt namn
199. är du en bitch? - Haha, ibland kanske?
200. sista frågan, hur gammal är du ? - 21

Fyfan om ni orkade läsa allt detta haha! Sovgott på er :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!