when love takes over

I'm home! :D Så skönt. Bilresan hem gick som den gick. Mormor kör bokstavligt talat som en jävla dåre och inte nog med det så säger hon då och då "nu börjar ögonen falla ihop", man ba du tycker inte att vi ska stanna dåda? Vi gjorde det tillslut så hon fick vila ett tag iallfall och då passade jag på att sola haha. När jag kom hem till pappa satt jag mig på altanen i ett par timmar och solade ännu mer sen blev det lite fix tills Fanny kom när hon sluta jobba. Så satt vi och snacka i någon timme tills Sarah och Sofie kom också :D Sen var kvällen i full gång och det var så kul att träffa dom igen :) Drog ner på stan senare men blev en rätt tidig kväll iallafall tkr jag. Imorse kom Sofie och hämtade mig så åkte vi allihoppa till Framnäs och pressa och badade. Men jag har mått skit hela dagen och såg knappt någon livslust alls, men det börjar bli bättre nu ;) Ikväll ska jag bara ta det lugnt, det behövs verkligen. Helgen får vi se vad som händer och sker. På måndag drar nog jag, Sofie och Sarah på kryssning, kommer bli galet haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!