when we first met, i had no idea you would be so important to me

Hej på er, dagarna bara rusar förbi känns det som? Har det väl helt enkelt rätt bra för tillfället. Igår så jobbade jag lunch iallafall så när jag slutade kom Sarah och Sofie ner och så drog vi till systemet för att ladda upp inför onsdagsdrinken. Sen drog vi hem till mig och käkade osv. så kom Fanny lite senare. Sen satt vi bara och prata, och prata, och prata.. det behövdes så att säga. Runt nio drog F, så var vi bara vi tre kvar. Snackade ännu mer och taggade till lite. Men tillslut så åkte Sarisen hem också så då drog jag och Sofie ner tll Cirkustältet för lite drinkar där. Jätte mysigt och roligt. Vi garvar ju åt det mesta som är konstigt lixom. Hur som helst så blev det väl en rätt chill kväll iallafall. Sen blev det iallafall raka vägen hem för lite sömn inför idag eftersom jag har haft springpass. Jobbade till två så kom Sarah så gick vi på stan och prova lite kläder, men fick inte med mig något hem, hade ingen lust att spendera pengar tror jag. Runt halv 5 var jag tillbaka på jobbet och så har jag jobbat kväll. Nu är jag hemma och är skiiiittröttt! Ska sova vilken sek som helst. Möttes iallafall av skattepapper från Oslo och snart är man rik, fifan. Så jävla BRA! Imorgon jobbar jag bara kvällspass så det blir sovmorgon osv. sen lunch med Sofie, och lite höstshopping, höstkläder är de roligaste kläderna helt klart! Ah nej, nu somnar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!