You can´t handle a girl like me anyway..

Heeeej :D Vaknade upp på så jäkla bra humör idag, sitter och ler hela tiden. Finns en massa anledningar till det dock ;) Men en av dom är i allafall att idag kommer Sarah hem, eller hon är hemma nu :D Och ikväll kommer tjejerna till mig så kör vi söndagsdrink istället och ikväll så är det restaurangfest. Känns som den kommer bli fet! Har dock inte den blekaste vad jag ska ha på mig men det löser sig alltid. Imorse åkte Pappa till Berlin också så är ensam här hemma ett par dagar, skönt. Sitter och dricker morgonkaffet nu jag. Ja, klockan är två. Men grannarna hade efterfest här hemma till halv 5 och när dom slutade så började det blixtra och åska som aldrig förr och jag var somvanligt ensam hemma och fick typ panik. Menmen, igårkväll när jag kom hem från jobbet så gjorde jag inte så mycke mer än att tvätta och kolla på film, rolig lördag ;) Men därför är jag sjukt taggad för en utgång idag med brudarna. Funderar på om jag ska gå och sola en halvtimme nu eller inte. Sarah kommer vara neger och Sofie är fortfarande neger sen hon kom hem så det kvittar ju egentligen. Kommer ändå se ut som ett spöke bredvid dom haha. Ajja, vi hörs säkert lite senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!