Busy women!

Hejhej! :) Är ledig fram till söndag nu så det känns skönt. Ändå blir dagarna innan jul rätt fullspäckade ändå. Idag började jag och Sarah med ett gympass vid halv tio, en halvtimmes löpning och sen en halvtimme armar och rygg. Kan inte träna min mage och det suger :( Antingen har jag sträckt mig rejält eller så har min äggstock gått av haha (läs: nej det är inte kul, låter bara sjukt fult) ska i allafall vidare snart till sjukhuset, har klippkort där numera :) snart får jag gå dit helt gratis eftersom man blir stammis efter ett tag ;).. Lär väl inte vara sista gången jag ska dit heller eftersom jag ska ta upp det där med magen också! Ah, jag har iallafall lunchat med Thilda precis, jätte mysigt :) Ikväll blir det julklappsshopping med Sarah sen vidare hem till Sala och vänta in julen :) Har bestämt mig för att vara så glad som jag bara kan vara, I can do it!! Hörs ikväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!