Fantastiskt!

Tja! :D Fyfan vad roligt jag hade igår, lyckoruset i kroppen finns fortfarande kvar! Började med att jag drog hem till Andreas där han och Denice var, hängde med dom i nästan ett par timmar tills hon drog där ifrån och sen började det rulla in människor. Damberg såklart, Willy, Erik, Basse, Anton, Daniel, Stärling.. fick tyvärr inte med mig mina tjejer men jag hade så otroligt kul. Vi körde ölspel å det ena med det andra och runt 10 så drog vi oss ut i folkmassorna. Jag och Andreas tappade bort och sa hejdå till alla och så hamnade vi två efter en drink på cirkus inne på Å2. Vi kötta runt där, drack som fan och dansade som fan ända fram till klockan slog två. Sen drog vi hemmåt :) Länge sen allt blev så jävla lyckat och länge sen humöret var på topp tills man somna i sängen. Inget drama, inge blod, svett eller tårar heller för den delen, nice! Liiite svårt att komma upp till jobbet men det släppte på vägen dit och för första gången på jävligt länge hade jag riktigt roligt och trivdes som fisken i vattnet. Vet inte varför, men känns som tusen tunga stenar har lossnat från själen, känner mig som en ny människa, som om hjärtat vore utbytt och blodet renat. För att överdriva en gnutta. Känns jävligt fridfullt faktiskt haha. Kom precis hem till Mammsen nu och ska alldeles strax hoppa in i duschen. Antingen är jag bortbjuden på middag eller så blir det utgång ännu en gång med Ida och Linn, det beror på den förstnämnda. Hoppas ni också hade en bra annandag jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!