Goddagens!

Hej på er! Sjukt trött tjej här. Gårdagen var sjukt kul faktiskt. Först blev det en massa öl på Cirkus med grabbarna och Sofie, hade jätte trevligt som vanligt :) sen drog jag, Sofie, Daniel och Korash till Pluto och festade vidare, blev väl mest en massa snack med nära och kära men även lite dans haha, stod dock mest och garvade. Sen drog vi och käka osv. :) Imorse var det inte skitlätt att ta sig upp alltså haha, men upp och iväg kom jag iallafall och hade kul. Hade springpass så där emellan träffade jag Fanny, vi drog till gränden och tog en fika och självklart blev det en massa snack!! :) Resten av dagen sög, tappade allt totalt... Men det kanske är bättre imorgon, får hoppas på det. Hade kommit så jävla långt! Ah, ska ta ett bad nu och sen ska jag sova..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!