Jag kan tänka tills det knappt finns något kvar...

Hej hej hemskt mycke hej! Haft en jätte bra dag :) Sofie kom och hämtade mig vid tåget så drog vi till mig och hämta lite utstyrsel till imorgon osv och sen vidare till Rocklundas Friskis & Svettis och körde ett gympass, armar och rygg och avsluta med att springa, sjukt skönt att springa (bokstavligt talat kuta) ur sig allt som behöver komma ut! Och jag som är så sjukt fascinerad av alla maskiner står ju och glor på allt och alla och ska lära mig hur allt fungerar och tänker inte mer på det tills Sofie säger "Fanny nu får du sluta glo för dom tror du flirtar med dom så dom har börjat ta av sig en efter en på överkroppen, ser du inte det!!!) och nej, det gjorde jag ju såklart inte, är alltid i min egna värld! Efter det hämtade vi Sarah och drog hem till Sofie och kolla på Idol. Har skrattat så sjukt mycke ikväll så träningsvärken i magen har mördat mig, fan vad ont det gjorde varje gång haha.

Nu ska vi snart sova jag och Sarah. Vi drar och tränar tio imorgonbitti och sen blir det en heldag på stan med lite shopping och på kvällen middag med tio brudar på tabazco :) taaaapaaaas!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!