Nu ska det här fattiga fettot gå och bli biff!

 
Today's


Haha, nej skämt och sido. Men fan, nu ska jag ta tag i det här med träningen en gång för alla. Det var sjukt skönt att kämpa. Som jag sa till Sofie så minns jag när jag var liten (yngre), då tränade jag gymnastik 4-6 gånger i veckan 2 timmar åt gången + tävlade minst en gång i månaden och det såg man inte ens som en utmaning? Det var ens vardag att träna. Man såg det inte ens som en träning utan ett nöje. Att man gjorde något för sig själv, kämpade! Önskar att det kan bli så igen, kanske inte riktigt på den nivån, men att det inte blir en börda utan något att se fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!