Really don't need you, you need me.

Om min hjärna kunde lägga ner och min kropp kunde slappna av för två sek, så hade jag inte vart såhär dödstrött nu. Det är inte rättvist, men vad fan är det. Somnade väl iallafall tillslut efter många försök, det jag lyckades med var att somna till ljudboken "jag är Zlatan". Inte för att den var dålig, mer för jag hade tankarna på någon annans liv än mitt eget antagligen. Ett somna-sätt att rekomendera helt enkelt.

Igår så kom multitaskarn fram i mig. Först vaknade jag alldeles för sent, sen ringde Michael och när det samtalet var klart var hon 3 på eftermiddagen så det var bara att hoppa in i duschen. Sen kom mormor och hämtade mig och vi åkte hem till henne för middag och mys. Hann där efter en solning och sen raka vägen hem till soffan och Idol. Japp, solade igår. Håret blir nämligen svart någon dag nästa vecka (för att få bort äckliga sommarblekta skifningar som dök upp efter 3 veckor när jag färgade håret sist) och då fick jag minsann höra från en viss herre att "Du lär ju sola lite nu när du ska färga håret så mörkt, annars ser du ut som ett lik". Inte för att jag vanligtbvis bryr mig om andras åsikter gällande mig själv, men det fick mig en tankeställare ;). Ja, sagt och gjort i allafall.

Idag är det jobb jobb jobb.. kul, jätte kul, hur kul som helst, skulle inte vilja spendera min tid på nååågot annat, älskar det här. Mh, känn ironin flöda! Ajja, har tagit igenom mig långpannor förr. Senare ikväll möter jag upp brudarna hemma hos mig så tar vi ett par glas innan vi går ut :) Nu måste jag fixa mig, vet nämligen inte om jag tvingas ta tåg eller om mormor är villig att ställa upp :) Puss på er iallafall och ha en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!