slut som människa!

Jisus vilka dagar. Juldagen har jag ju redan yttrat mig om och annandagen blev lika bra den! Jobbade hela dagen osv. sen åkte jag hem till Sala, fixade mig och klockan sju sitter jag och Ida på tåget till Västerås igen för att börja kvällen hemma hos Linn. Började med en jävla massa tjejsnack om nattens äventyr mm. Fyfan vilka störda brudar dom där två är, garvade konstant! (Ida är förresten hon jag bodde med i Norge bla.). Efter ett tag började det rulla in lite mer folk, för att vara tydligare, fyra för mig helt okända grabbar. Dom var väl trevliga, mer eller mindre. Ah.. Men vi körde på tills vi fick lust att dra oss ner mot stan och hamnade inne på Pluto. Där hade jag också jävligt kul, har alltid så jävla kul för mig själv om inte annat. Men igår var det fan stört roligt! Älskar hur jag blir när jag är med Ida, folk kollar på oss som om vi kom från en annan planet, vi fuckar dom rakt i ansiktet och går vidare. Vi har så jävla kul, driver sönder med människor. Roligaste händelsen igår var helt klart när Ida går fram till ett sånt här typiskt "vi-är-ett-av-västerås-snyggaste-grabbgäng-helt-klart" typerna. Som är så otrolgit medvetna om hur dom ser ut och är inte särskilt bra på att dölja det heller. Till det roliga: Dom står (7 stycken kanske) i baren, dricker lite drinkar, söker lite uppmärksamhet (bla. genom att dra mig lite håret, ni vet sådär som man gjorde när man var 13 och ville söka kontakt) då går Ida fram till dom och ställer sig i mitten ungefär och kollar på dom och säger "alltså, fyfan vad ni är snygga grabbar, skulle inte jag kunna få stå här bland er och så kan vi knäppa ett kort allihoppa? Vet ni vad en svarar då? Han fixar till frisyren, låter lite besvärad i rösten och säger "nej, inte nu..". Man ba: HAHAHAHAHAHA... nej för jag var ju så jävla seriös? Där har ni ironi på hög nivå, som det största egot inte ens förstår sig på. ( aaaahaa, poeten i mig titta fram ). Nej men seriöst, sen fortsatte vi tills klockan slog två och drog en efterfest hos Linn tills iallafall jag deckade i sängen klockan halv 7, vaknade sen av att två st ligger på ena sidan av mig, Ida kramar mig och två stycken till ligger på sidan av henne. Fyfan vad skönt att jag deckade, hade fått panik annars. Hängde med Linn och Ida på stan lite idag men vi tröttnade rätt snabbt på allt folk och drog oss hemmåt istället. Imorgon är det jobb som gäller, fyfan vad skönt jag kommer sova inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!