the better person you become, the better person you will atract.




Och så kastar vi ut Julen på en gång tycker jag! :) Nejdå, men nu är julafton över för min del. Har haft en jätte trevlig dag, mycke posetivt och lite deppigheter hit och dit men det har absolut inte tagit över det bra :) En dag som denna när så många är inblandade får man skjuta det privata åt sidan och låta leéndet på läpparna le.

Har fått jättefina julklappar dessutom, bla. träningskläder som jag önskade mig, kläder, pengar, pund till England osv. Är otroligt nöjd och det jag gav blev dom andra jätte nöjda över också, verkade det som iallafall haha.. skenet kan bedra!

Nu ska jag hoppa i ett bad och göra mig fräsch på alla möjliga vis tills morgondagen. Då drar jag hem till Andreas och grabbarna och festar loss :) Det kommer bli skitkul, känner det på mig. God Jul ännu en gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!