åh, finis nu :)

Sådär ja, 1100kr fattigare utan den minsta förändring. Haha, nej men det känns faktiskt lite så. När man bara färgar utväxten och klipper ett par centimeter. Man kan ju lägga pengarna på roligare saker menar jag. Men nu är mitt hår så fint och fräsht så jag är nöjd :)

Efter frisören gick jag till mormor och drack kaffe och lämnade pengar till henne som jag fick låna förra månaden då jag tappade bort mitt busskort. Så idag blev jag 2300kr fattigare utan att vara rikare av någonting annat. Men inte har jag ångest för det inte. Drack kaffe där hemma och pratade med henne :) Bästa mormor, hon och mamma ligger på förstaplatsen i mitt hjärta utan konkurans.

Kom precis hem till en arg mamma dock, hon har tvättat min brors mobiltelefon i tvättmaskinen. (haha) Förlåt! Men känns precis som en sak jag skulle kunna göra, men nu var det hon ;) Mindre kul för broshan. Hon sa nu innan hon gick "tvättade dina jeans också", jag "okej, inget mer ;)" Hon "nej, jag vet inte vad du vill ha tvättat?" Jag "nej tänkte mer om du fick med dig min bärbara dator eller något? ;)" Hon "*smäller igen dörren*" haha, för tidigt att skämta om det tydligen!

Nu måste jag städa och hänga upp alla mina kläder. Hittar fan ingenting på morgonen att ha på mig och då blir jag skit sur! Andreas sitter och småtjatar på mig nu att jag ska ta tummen ur röven och komma hem till honom ikväll, men jag har så mycke att göra :( Men saknar min bästaste enormt mycke så kanske överväger att åka dit med sista bussen. Vi får la se vad som händer. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!