Alla hjärtans dag

Wooho! Eller? ;) Tänker låta som en bitter singel nu men fan vad jag kommer spy på alla kärleksfulla par ikväll som jag måste servera. Haha men mest för att jag vet inte om det är någon mer än jag och Sofia som jobbar ikväll så kommer väl få springa arslet av oss för dom dessutom. Gudars skymmning, kaos. Men vi ska väl överleva denna dag också eller hur. Dock så tycker jag väl att denna dag är väldigt överskattad. Denna dag är väl egentligen till för oss, företag som tjänar pengar. Höhö

Vaknade en minut innan klockan ringde idag och typ hoppa upp ur sängen för det var så ljust ute så jag trodde att jag hade försovit mig, värsta jag vet. Men nejdå, nu ska jag dricka lite kaffe och sen sätta på mig skoteroverallen för det är 13 minus ute ser jag. Fuck jävla väder. Kan det bli varmt någon gång eller. I allafall typ + gradigt. Jobb till 22 ikväll iallafall, vi hörs väl när vi hörs helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!