äntligen

Åh, nu är jag hemma igen. Jobbet idag var väldigt lugnt, folk ville väl inte ta sig ut i kylan. Åt helvette med vintern nu, försinn bara. Förstår inte hur jag klarade denna dag. Fick iallfall sluta en halvtimme tidigare så jag skulle hinna med tåget. Annars hade jag fått vänta till halv 7. Haha igår när jag satt på bussen hem fick jag en släng av "fylleångest" för att jag lixom inte mindes allt och visste inte om jag ville göra det heller haha. Så det var skönt att vakna upp idag och känna att den var borta, men Sofie jobbade minsann idag och hon påminnde mig om allt så den kom ju tillbaka lika snabt! "Fan du var på krigsarstigen i fredags du, du skulle ju slå ner en kille som stod vid bankomaterna vid bc och han såg helt livrädd ut och sa: Men vad har jag gjort, vem är du?:(" haha! Sen pekade jag tydligen finger åt poliserna och då jävlar tog hon mig under armen och gick iväg haha! Tur att jag hade henne där! Och sen sa hon "ja, du fick ju till det i fredags iallafall" Jag ba "VA? driver du eller?" Nej sa hon och gick därifrån flinandes. Ja ba tänkte men guuuud vad har jag gjort. Då har jag i allafall träffat på en kille jag träffade ett tag förut och när vi skulle gå från krogen hade vi gett varandra en puss. Hon sa "det var ju lixom inte groteskt, inte alls, såg mer kärleksfullt ut". ALLTSÅ.. hahaha.. ja men vafan, man lever bara en gång tydligen. Nu ska jag tanka en film så ska jag lägga mig och kolla på den. Eller först ska jag bada och fräsha till mig. Ikväll blir det tacos och solsidan för typ sjunde gången. Det här avsnittet är nämligen det roligaste jag sätt, allt är så jävla rolgit, kan det utantill. Och dom sista 4 minuterna typ har jag kollat på en eller två gånger varje dag för att jag asgarvar konstant! "nej nu får det vara bra, nu är det jag som bestämmer" hahah ni kommer fatta när ni ser. Vi hörs senare eller något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!