dagens :)

  

HejHej :) Såhär ser jag ut idag. En sak kan vi konstatera, mamma kan inte knäppa kort utan att skaka på handen haha. Men dom här bilderna får duga då :) Nu ska jag åka till vässan, börjar om 2 timmar, kul :) Jajja, slutar klockan 5 iallafall. Haha det är så kul, mamma är hemma och har kompledigt och våra mornar gör min dag ibland. Såhär ser dom ut.

Jag - kan jag bara få sitta vid datorn medans jag tar en cigg?
Mamma - Ja.. okej då..
Jag - Kan jag få lite kaffe tror du?
Mamma - Jaaa....
Jag - Lite mjölk tack :)
Mamma - Dricker du själv?
Jag - Haha

och så fortsätter det hela morgonen tills hon beeeer mig gå till tåget haha! Älsklingsmamma <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!