det är så logiskt, alla fattar utom du

Gudars skymming vad trött jag är! Ni förstår inte, går inte att förklara. Eller jo det ska jag göra. Igår efter jobbet mötte jag upp Thilda så gick vi till Tabazco och tog ett glas vin och snackade om allt mellan himmel och jord precis i vanlig ordning. Det är rätt kul att man har vart vänner i flera år men ändå har saker att berätta för varandra som man inte vet om :) Efter Tabban så gick vi till Å och hängde lite i baren och tog ett till glas vin, det sista dessutom. Efter det blev vi nersläppta på Å2 av Jens, jätte snällt. Och där nere var det dubstep kväll. Inte så mycke folk men man kände typ alla som var där så det var jätte bra stämming, kändes typ som en hemmafest haha. Dansade sönder oss där och sen drog vi hem till Andreas. Jag skulle sova där men så blev det ju inte riktigt. Dom hade fetaste efterferken där hemma så jag somnade väl ungefär runt halv 8 när andreas kom och la sig och jag stängde av musiken. Då var jag inte glad kan jag säga haha, fyfan höll på att börja tjura. Jobbade kallade runt 12 så det var bara att stiga upp i god tid för att ta sig det. Men dagen har ändå rullat på rätt så bra. Lunchen var rätt kaotisk men det gick bra. Kvällen var mycke lugnare pågrund av att det var melodifestivalen fick jag veta. Kollar folk på det fortfarande alltså? haha :) Men fan vad kul vi hade ikväll, alla var nog på sitt bästa humör och vi dansade i köket och hade oss. Så kul :D Och fan vad jag garvat med  Natta, Sofie och Sarah haha! Natta och jag körde på en krock idag igen, denna gång var det dock med en serveringsbricka haha! Jag kom med den i handen  höjd med mina revben och hon kom och skulle ta emot den, det roliga var att ingen vek lixom av till något håll så det tog lixom stopp och jag tappade typ luften kändes det som haha, fyfan vad vi garvade. Åh vi garva åt så mycke att vi vek oss ner på golvet flera gånger men man måste nästan vara där för att förstå. Sen har vi en tävling varje dag och idag var det "posetivast attityd" och fyfan vad vi smörade sönder inför Sofia som var ledare ikväll. Fast sen sa hon "jag vet vad ni håller på med ;)" hahaha.. men det var kul så länge det varade. Jag visste inte hur man bytte kaffe så jag drog till med "Du sofia, jag vet inte hur man byter kaffe men jag lär mig gärna:D" hahaha hon kollade på mig som jag slagit i huvudet men sen kom hon ju på ;) Ajja, det var roligt! Nu är jag äntligen hemma från jobbet iallafall och fan vad jag ska sova ut imorgon, ih! Sweet. Nej, vi hörs hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!