det finns något farligt med att aldrig hitta vägen, men det är något vackert med att vandra den ändå



Hej :) Jobbet gick finfint idag. Var på bra humör och hade roligt, skrattat mycke, som vanligt nu för tiden. Har verkligen blivit en glad tjej! :) Det var jag Kattis och Sofia ikväll och det gick galant. Imorgon har vi en 60 bokning som jag verkligen ser fram emot. Det var länge sen man tog hand om stora sällskap. Saknar faktiskt pappas restaurang när det var bröllop, födelsedagsfester och dop tex. Det är så kul att se så många människor festa, eller fira någonting fint. Och måste säga det igen, imorgon får jag cash på kontot. Dom är så välkommna ska jag säga. Dock kommer jag inte kunna spendera så mycke dom två första veckorna eftersom jag befinner mig på jobbet då affärerna är öppna. Men det är ju bara bra, annars brukar dom ju ta slut lagom efter dom två första veckorna. Men jag hoppas verkligen att mina älskade jeffrey cambell skor kommer in på Nelly snart igen för just nu är dom sell out, men dom ska verkligen pryda mina fötter i vår, så är det bara :) Nu ska jag kolla klart på "gynekologen i askim", ett riktigt konstigt program jag bara fastnat för sådär. Brukar alltid sätta på ett uruselt program när jag ska sova så jag blir trött. Men detta håller mig vaken haha. Hörs imorgon är skit trött :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!