don´t hate

Ska börja med att säga att det är SÅ kul när folk säger "jag bryr mig inte ett skit" och blablabla och tycker dom är SÅ mycke bättre än andra men ändå ägnar typ 1 blogginlägg per vecka på att skriva vad man tycker om personer. Då måste man ju helt klart bry sig, annars hade man gett fan i att ens yttra sig. Faktiskt.


Gårdagen då :) Började på gränden med Fanny, Sofie och Sarah. God mat, massa snack och massa massa skratt. Sen gick vi till systemet och bunkrade upp för kvällen. Jag och Sarah delade på en vin flska, en champagne och sen öl och cider. Haha, mer än vanligt alltså. Vi åkte iallafall hem till Fanny och fixade oss lite sen körde vi ölspel och snackade ännu mer. Bra tjejer det där, asbra. Sen kom Simon och hämtade oss och så gick vi till Pluto faktiskt. Och det var över förväntningarna. Inget ställe man brukar hänga på lixom men vi dansade loss som aldrig förr och hade verkligen askul :) Sen gick jag hem till A och somnade sött haha. Gick faktiskt bra att komma upp till jobbet idag. Började må dåligt eller blev typ as trött runt 5 snåret men då var det ju bara 5 timmar kvar att jobba så det gick fina fisken! Kom precis hem nu, fick skjuts av Linda hem så slapp åka buss tillochmed, jätte skönt. Nu ska jag lägga mig och kolla webtv tills ögonen slår igen. Bilder från igår kommer upp sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!