gudars skymmning

Hey you :) Fan vilken kul kväll jag hade igår. Åkte direkt hem till Fanny efter mitt jobb där hon, sofie, sarah och gabbi var i full gång. Drack, spelade spel, fixade oss osv. och hade det trevligt. Fyfan garvar alltid lika mycke, dom är så sjuka, på ett bra sätt! Senare tog vi en tarre ner på stan och gick till Bmb. Jag minns att jag hade kul men minns fan inte mycke mer där ifrån haha. Sen gick vi till donken och åt jag och fanny i allafall, dom andra kanske var där men det minns jag inte heller haha! Sen tog vi en taxi hem till Fanny. Haha hon sa idag att jag hade pratat jätte mycke och sen när hon började prata så hade jag somnat, haha! Shysst lixom ;) Haha imorse kolla vi på varandra och jag tror båda tänkte (iallafall jag) "vafan hände igår?" haha. Sen frågade hon om jag ville ha en alvedon, jag ba "alltså då blir jag fan hög". Då förstår ni i vilket stadie jag befann mig imorse. Har dock inte vart bakis men man är ju rejält slow lixom. Kaos lunch idag, sprang arslet av mig. Mycke lugnare kväll vilket var skönt! Börjar typ gråta när jag tänker på att jag jobbar imorgon också, min enda lediga dag som jag självklart ställde upp och jobba på ändå. Vill bara slå mig själv! Mina fötter värker sönder, det gör så ont. Det skulle jag på riktigt kunna börja tjura för, hela min kropp värker! Jag skriver mer imorgon om allt och ingenting för jag är så sjukt trött så det förstår ni inte. Bilder kommer innom kort också. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!