I would hold your hand if you promised to never let go



Glad tjej, fick sluta 3 timmar tidare om jag ville och eh ja? Jag skulle bara vara korkad om jag stannade kvar för nu har jag hela eftermiddagen på mig att bara ta hand om mig själv och ta det lugnt. Egen tid, det är så underskattat. Jobbet var i allafall roligt det lilla jag var där. Haha Natta gick förbi mig vid baren och jag kände för att att fälla henne så sträckte ut benet så hon snubblade och det råkade visst en gäst se, en kille på 20 år drygt och han började asgarva och så kom jag fram med notan till honom.

Han - Ni värkar ha roligt här på jobbet ;P
Jag - Ja men gud ja, det blir vad man gör det till!
Han - Du var lite rolig där du ;)
Jag - Ja, men det hade vart ännu roligare om hon ramla ;) Så där har du kvittot :)
Han - Tack, du får ha en bra dag du :)
Jag - Ja detsamma :)
Han - Ja du har ju fått mig att skratta iallfall! haha
Jag - Haha, ja men vad bra :D

Alltid lika kul att göra någon glad ju, även om i det här fallet Natta fick bli mitt offer! Gick iaf och köpte present till Fanny efter jobbet så åkte jag hem till Sala. Gick förbi frisören och bokade en tid på onsdag då jag är ledig. Det ska bli så skönt med färgning och klippning, men ska bara ta ett par centimeter :) Nu ska jag faktiskt äta chips (det är faktiskt inte allt för ofta och det är jag värd) och så ska jag kolla på nya avsnittet av solsidan, kan verkligen inte hålla mig tills söndag och så ska jag kolla på det där jäkla Bigbrother folk tjatade sönder om på facebook igår, var det så bra eller? Återstår att se. Sen ska jag gå och sola hade jag tänkt och göra en massa tjejgrejjer hihi. Fan vad underbart med lite ledig tid, iiih :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!