igår blev det åka av!

Hellu :) Haha fyfan, igår blev det åka av kan jag säga. Spårad kväll rakt av. Jobbade somsagt till 21 först och det gick väl bra. Sen slutade jag och Sarah och då gick vi ner och fixade oss för utgång och väntade på Sofie. När hon slutade gick vi till Tabban och drack drinkar och hade trevligt. Sen lämnade Sofie oss och då gick jag och Sarah till Bmb. Vi var rätt lugna till en början och kände båda två att alkoholen inte gjorde någon påvärkan på oss så då börja vi hälla kan jag säga. Drink efter drink efter drink och sen körde vi gärnet. Hade askul, dansade och bråkade haha. Ja det kanske blir till en vana att vi är på krigsarstigen när vi är ute. Alltså haha, störda! Efter bmb mötte vi upp Micke så gick vi och käkade mat och bråkade lite till, alltså? Nej, någon måtta får det vara kanske? ;) haha. Sen gick jag hem till Andreas och var väl trevlig med folket som var där i typ fem minuter innan jag kastade in handuken och gick och la mig och decka typ. Imorse mådde jag skapligt bra, pigg iallafall, kanske inte fräsh? ;) Men fixade till mig och gick och jobba iallafall :) Har vart en asbra och rolig dag på jobbet trots omständigheterna lixom, ont lite här och var men vafan det har jag ju alltid! ;) Nu ska jag SÅ sova och imorgon funderar jag på att åka in lite tidigare till Västerås innan jobbet och köpa min iphone. Ja för jobb är det ju imorgon igen, ni trodde inget annat heller va? Men bara till halv 6, otroligt skönt. Vi hörs när jag är mer levande igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!