i'm looking for love this time, sounding hopeful but it´s makin' me cry

Trött, alldeles för trött. Bluä, om man skulle ta och sjukta sig själv och ta en lång vila. Nej skämt och sido, men jag är rätt så sliten nu och det känns i kroppen. Dock jobbade jag bara till tre idag men det var ändå utmattande haha. Men det var roligt på jobbet idag också, kanske inte var på mitt bästa humör, jag vet inte? Känns inte som det i allafall. Jaja, efter jag slutade jobbet så kom Fanny så jag hon och Tobbe satt och åt lite och snackade och hade trevlans. Sen åkte jag med halv 5 tåget till sala. Ska alldels strax hoppa i ett bad och bara ta det lugnt. Sen måste jag måla naglarna i någon vacker kulör för idag rök naglarna. Känns naket. Får bli nya när lönen dimper in på kontot. Imorgon har jag springpass fast då jag är ledig där emellan så ska vi ha personalmöte. Jaja, det blir bra det. Haha varje dag när jag går hem från jobbet så tänker jag, "åh skönt, snart måste jag ha en ledig dag" men så kommer jag på att jag ska mörda mig själv denna månad med sjukt mycke extrapass så den dagen kan jag se mig i arslet efter. Höhö. Men jag ska inte sticka under stolen med att jag tycker det är kul att jobba, för det gör jag ju självklart :) Och den första mars, ja då har jag jobbat där ett halvår. Fan vad tiden går fort egentligen!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!