iuuw, grose..



Ja, så tänkte jag också första gången jag hörde och läste om det. Äckligt. MEN, jag kände att mitt hår behövde en inpackning nyss, så jag testade detta. Ett ägg, en deciliter olivolja och lite vatten. Sen kammar du bara in i det i håret och låter det sitta i en handuk antingen ett par timmar eller under natten. Jag sprang runt med det i håret medans jag städade idag och saaaatan vad lent och fint mitt hår är nu alltså.Glänser som efter ingen annan hårinpackning. Det fungerar verkligen, bara så ni vet :)


Kommentarer
Postat av: Catja - En personlig modeblogg

Helllo :D absolut, jag fixar det! Jag hör av mig när jag är färdig. Puss

2011-02-11 @ 10:18:54
URL: http://catjas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!