jeanetteahlstrom.blogg.se


(tävling på http://jeanetteahlstrom.blogg.se/)

Hej din lilla filur :) Visst ser vi små ut? haha. Fint parkerade sitter vi framför pikebussen också ;) Jag slänger upp den här bilden på dig/oss för denhär kvällen är ett av dom bästa minnen jag har i mitt liv. Denna kväll gjorde hela dagen bäst! Fyfan vad vi garvade när jag kaxade mot poliserna.

Polisen - Hörredu du, släng ut den där annars får du 1000kr i böter!!
Jag - *slänger den på backen*
Polisen - Den där tar du upp, annars får du 500kr i böter för att du skräpar ner i parken.
Jag - Men vafan, först vill du att jag ska kasta den, sen får jag böter om jag gör det?

(en kvart senare)

Polisen - Men nu går du ju med en flaska i handen igen.
Jag - Ja men vafan den är tom, jag måste ju få hålla i den.
Polisen - Den är inte alls tom!!
Jag - Men känn själv då?!
Polisen - *tar burken* Okejdå, den var tom.
Jag - Ah, nu kastar du den där i en papperskorg, annars blir det 500kr i böter vettu ;)
Polisen - haha... vafan.........

Nej alltså, fan vad vi garvade. Och sen började vi eller aa, jag bråka med en kille när vi satt där på marken, minns du det? haha. Så började han spotta på mig och skit och du blev heeeeelt crazy haha! Om vi kunde leva om den dagen hade jag inte tvekat en sekund!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

hahahahhahahahahahahahahha OMG :D

du glömde de skönaste

när du RAGGA på polisen o bah du ska hem till mig ikväll hahah BÄSTA kvällen i mitt liv LÄTT!



VA? började du bråka med nån? med vem? va jag verkligen där fanny:P ? haha

2011-02-24 @ 23:52:11
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!