Jobbidobbi :D

Iiih, idag är det jobb. Eller rättare sagt ikväll och jag längtar efter att få springa av mig lite och jag saknar Natta jätte mycke! Ska till och med åka in tidigare till jobbet för hon har springpass så vi kan leka i personalrummet i typ en och halv timme haha :D Jag jobbar 12-22 imorgon också, ser faktiskt fram emot det! Och kan inte riktigt fatta att lönen kommer på tisdag heller, det känns som den inte har kommit på evigheter. Får ha bättre framförhållning denna månad helt klart. Blev liiiite mycke kläder om man säger så, usch mår nästan dåligt när jag tänker på det haha. Och så blev det ju ett busskort för mycke lixom eftersom jag tappade bort mitt. Kanske jag inte sagt? Jo men jag la ut 2400kr på ett busskort denna månad, kul va? Eh nej. Höll på att strypa mig själv. Ikväll om allt blir som planerat så ska jag och Thilda ut och ta ett glas efter jag slutar, skönt att få krama om henne lite :)

Sen måste jag bara ägna ett par rader åt världens bästa vän Camilla. Vi jobbar i stort sätt om varandra var eviga dag just nu och det tar i hjärtat haha :( Alltså vi satt ihop innan vi skaffade jobb. Och nu kan det tyvärr gå en hel jävla vecka innan jag får krama om min lilla cameltoe. Fan vad jag saknar henne. Fan vad jag saknar våran jävla humor för det är INGEN annan som förstår den och garvar så mycke som vi gör åt våra egna skämt. Det finns lixom inte på kartan. Finaste bästaste vän, vi är så jävla bra tillsammans!

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!